Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
ST
Sychra Tomáš
YM
Yvetta Malotová
MG
Miroslav Grygera
OK
PP
Petr Peč
Jsem spokojený a doporučuji i ostatním.Komunikace dobrá.
MK
Miloš Kotek
OR
Ondřej Rozehnal
DS
David Soucek
Produkt neodpovida produktu na eshopu…
ŠG
Štěpán Grepl
JD
Jan Daníček
rychlé spolehlivé dodání, poctivá cena.
LV
Lumír Vybíral
PM
Pavel Mašek
MH
Mirka Hanáková
Ne, na zboží jsem čekala takřka měsíc.
MT
Michal Tatar
(Administrátor)
Vážená paní Hanáková, mrzí mě, že jste nebyla spokojena a samozřejmě vaše hodnocení chápu. Dovolte jen, abych poznamenal skutečnost, že uvedený náhradní díl nemá v nabídce žádný jiný obchod a jistě to byl jeden z důvodů, proč jste u nás objednala. Náhradní díly značky KOLO, která již neexistuje, se dají jen velmi těžko sehnat. Z bývalých distributorů značky KOLO jsme jediní, kdo nenechal na holičkách své zákazníky a stále se snažíme náhradní díly sehnat. Věřte, že to je dost těžká práce a v některých případech již díly ani sehnat nelze. Snažili jsme se vám vyhovět a sdělili jsme termín, takže jste mohla objednávku stornovat, pokud by vám nevyhovoval. Z tohoto důvodu není vaše kritika úplně korektní. Udělali jsme vše proto, abyste byla spokojena a měla náhradní díl, který byste jinak nesehnala. Věřím, že třeba příště objednáte něco z běžného zboží, které vám budeme umět dodat rychlem jak je u nás zvykem.
S úctou, Michal Tatar jednatel společnosti
BB
Bohumil Berky
KŠ
Katarína Šašláková
Našla som u vás náhradné diely na vaňovú zástenu, ktoré neponúkal, žiaden iný eshop. Ďakujem za milú a efektívnu komunikáciu, perfektne zabalený tovar, doručený na tretí deň od objednania.
JH
Josef Hroník
VN
Vladimír Novotný
Jelikož jsem něco objednal a dopředu zaplatil doufal jsem že vše bude OK.
Bohužel asi aplikace WEDO nějak nefunguje a nepřišlo mi jakékoliv potvrzení.
Bylo vše vráceno.Když jsem kontaktoval firmu akorát odepíše paní a dělá ze mě blbce že jsem nic nevyzvedl a že je to můj problém...Nikdy se mi to u jiných nestalo zatím jen u WEDO ..
Zásilka byla dopředu uhrazena a po urgenci kdy jsem apeloval na to kde je balíček a oznámili mi že jsem to nevyzvedl tak na základě emailu od paní od nákupu odstupuji nejsem zvědavý na to, že se paní špatně vyspala!!
Její komunikace po emailu je tristní a jelikož má oporvu ve vedení společnosti tak se vše zamete pod stůl!
MT
Michal Tatar
(Administrátor)
Vážený pane Novotný, celá situace mě mrzí a osobně jsem se Vám omluvil v emailu. Stejně tak se omluvila moje dcera. Udělala chybu, komunikace nebyla v pořádku. Nic se pod stůl nezametlo. Celou situaci jsme řešili a přijali příslušná opatření, aby se to neopakovalo. Tedy co se komunikace týče. Bohužel společnost WEDO a jejich služby neumíme ovlivnit. Služby WEDO jsme zařadili do nabídky na základě zákaznické kritiky. Máte pravdu, za zboží a služby ručíme až k vašim rukám a tak i s WEDO vedeme dialog o zlepšení. V sytému jsme vidíme statusy odeslané komunikace mezi WEDO a zákazníkem. To je vše. Neumíme zjistit zda ta komunikace dorazila až k vám.
S úctou, Michal Tatar
ZŠ
Zbyněk Šedý
Perfektní!!!
AP
Adolf Polák
Jsem velmi spokojený, doporučuji a děkuji za kvalitní služby.
RT
Růžena Turinková
JK
Jana Kubíčková
NAPROSTO VÝJIMEČNÁ OCHOTA A POMOC PRACOVNICE Z ODBYTU. SEHNALA NÁM NESEHNATELNÉ NÁHRADNÍ DÍLY A VŠE V REKORDNÍM ČASE. MOC DĚKUJI
